Las Vegas: aankomst en de strip

4 augustus 2022 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Vroeg vertrokken vanuit Springdale zodat we lang de tijd zouden hebben voor Las Vegas. Daarnaast kregen we weer een uur terug, dus dat zorgde ervoor dat we rond 12.00 uur in het hotel aankwamen. Het contrast met de relatieve rust van de parken kon niet groter zijn. Het hotel heeft 3000 kamers, dus een klein dorp op zichzelf.

De auto konden we gelukkig vlakbij in de P garage van Luxor zelf kwijt en het inchecken ging relatief snel. We hebben kamers op de vijfde verdieping, waar we de bagage hebben neergezet en daarna zijn we de hotels en de strip gaan verkennen. Ook hier moet je het gezien hebben om het te geloven. Het lijkt een soort film waarin je terechtkomt, maar het is bijzonder om te zien. We zijn een groot deel van de strip afgelopen, deels door de verschillende hotels heen en hebben ook veel verschillende winkels gezien.

Esmee heeft een nieuwe tas gekocht en daarna zijn we wat gaan eten bij de Panda Express. Op de terugweg zijn we nog even gestopt bij de Urban Outfitters, maar morgen een nieuwe poging. Even snel opfrissen en daarna naar de Michael Jackson show door Cirque du Soleil in het aangrenzende Mandalay hotel. Niemand wist echt wat we konden verwachten, maar wat een spectaculaire show! Nog even kort in het casino geweest, maar de kaarten waren Tim niet goed gezind dus na ongeveer 30.000 stappen per persoon op deze dag was het tijd om te gaan slapen. Morgen weer verder!

1. Ma en Pa:
    5 augustus 2022
    Jullie reis is toch wel vermoeiend maar wel indrukwekkend en sprookjesachtig.Nog veel plezier in de gokstad. Gr mama en pa
  2. Pa en ma roskam:
    5 augustus 2022
    ik denk dat jullie allemaal een paar centimeter gekrompen of afgesleten zijn van het vele lopen maar jullie zien en beleven zoveel .geniet er maar lekker van groetjes