Last day at the beach

16 augustus 2022 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

Onze laatste dag in LA en er stond een dagje strand op het programma. Eerst een ontbijt tentje in de buurt van het strand gezocht en daarna door. Nou, we hebben nog nooit zoveel wolken gezien... Dus eerst maar even rond gelopen en onze spullen meegenomen richting muscle beach, het deel waar de gespierde jongens met gewichten stoeien. Er zijn daar veel sportgelegenheden, waaronder een basketbalveld en een skatebaan. Gelukkig begonnen de wolken weg te drijven en konden we toch nog op het strand zitten. De zee was erg wild en de golven trokken je terug het water in. Wel in het water geweest en de temperatuur was best te doen.

We dachten dat er mensen verder in het water zaten, maar dat bleken vier of vijf dolfijnen te zijn! Ze zaten best wel dichtbij en we konden ze goed zien. Einde dag terug naar het hotel, even douchen en voor het laatst richting de Santa Monica Pier waar we bij een Mexicaan hebben gegeten. Nog even een ijsje bij de MacDo en dan terug naar het hotel om de koffers in te pakken en te wegen.

Morgen vliegen we om 13.55 uur lokale tijd en dan zit het er weer op. Het was een fantastische reis met heel veel activiteiten en prachtige plekken.

1. Opa Koster:
    17 augustus 2022
    Bedankt voor alle fantastische verhalen.We keken er elke dag naar uit.
    Een goede reis terug.
  2. Pa en ma roskam:
    17 augustus 2022
    wat jammer voor jullie dat die mooie reis is afgelopen. goede reis en rustige vlucht
  3. Corinne Blokdijk:
    17 augustus 2022
    Leuke dingen gaan altijd te snel voorbij. Geniet nog even , dank voor de mooie verhalen, filmpjes en foto's en goede reis!
  4. Ma en Pa:
    17 augustus 2022
    Het is weer voorbij die geweldige reis.Om nooit te vergeten, het is weer snel voorbij gegaan, mama heeft jullie gemist. Groeten enen dikke kus van ons .
  5. Paul Koster:
    17 augustus 2022
    Mooie herinneringen gemaakt, die kun je koesteren! Leuk om elke keer jullie belevenissen te lezen. Goeie reis!