Universal Studio's

15 augustus 2022 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

Vandaag naar de Universal Studio's en iedereen was benieuwd hoe het eruit zou zien. Eerst even bagels halen bij het tentje van gisteren, maar het was echt druk deze keer. Eerst bij de verkeerde ingang aangekomen, maar we moesten er 1 eerder naar rechts... We parkeerden in de Jurassic Park garage en daarna door een soort winkelstraat naar de ingang van het park. We hadden niet echt een plan, dus zijn maar gewoon gestart bij de eerste "attractie" die wij tegenkwamen. Dat was Kung Fu Panda en dit was een simulator waarin je een soort 4D ervaring had. We kwamen er al snel achter dat dit bij veel attracties het geval was. Aan de decors en inrichting kon je goed zien dat het een filmstudio is, want over alle details was nagedacht en de films in 3D waren levensecht. De rijen vielen op zich nog wel mee, de tijd die er voor stond aan het begin was in de praktijk meestal korter.

Aan het einde van de dag hadden we de belangrijkste dingen gezien, dus het was best goed te doen in 1 dag. Daarna naar de In and Out Burger, dit hadden we op de eerste dag al aan Esmee beloofd dus dat moest nu echt gebeuren. Zij heeft zelfs een shirt van deze keten gescoord. Ook nog langs de Walmart en Target, maar Tim kon zijn Pokemon kaarten daar niet vinden.  Rond 2200 terug naar het hotel.

Morgen stranddagje en koffers inpakken, dan zit het er al weer bijna op jammer genoeg.