Big Splash

19 augustus 2014 - Waterloo, Canada

Uitgeslapen vandaag na de lange dag in het pretpark gisteren. Gezamenlijk ontbeten en daarna naar het waterpark Big Splash te gaan. Dit is een groot zwembad met veel glijbanen en ook nog een binnen speeltuin. Hier de hele middag geweest en alle glijbanen uitgeprobeerd. Daarnaast natuurlijk ook nog even lekker in de zon gelegen. Aan het einde van de dag gegeten bij Boston Pizza, waar alleen Esmee een pizza heeft gegeten (en de rest iets anders). Volgens de weersvoorspelling zou het morgen regenen en dat zou vandaag om 22.00 uur beginnen. Dit klopte niet, want toen wij om 21.55 thuis kwamen begon het net te druppelen. Hopelijk zitten de weermannen ernaast en kunnen we morgen ook nog lekker in de zon zitten.

1. Ma en pa v d heuvel:
    20 augustus 2014
    Lieve vijf .
    Wat een waaghalzerij in dat pretpark,gewone draaimolens zijn uit de tijd.Geniet er nog van want de tijd gaat snel en de vakantie ook .die video van die boottocht was spectaculair ,en de laatste ook maar niet mijn ding