Canada's Wonderland

18 augustus 2014 - Waterloo, Canada

Vandaag vroeg op om naar een pretpark te gaan. Het is Canada's Wonderland, een groot park vol met attracties, maar vooral veel achtbanen. Rond half elf waren we in het park en de rijen waren nog kort dus we konden snel in de eerste attractie. Na een paar keer over de kop te zijn gegaan, heeft Patrick het opgegeven en vooral op de spullen gepast. 's Middags kwamen de waterattracties aan de beurt, er is hier ook een soort Piranha zoals in de Efteling. Bij deze attractie ga je soms ook onder een waterval door en natuurlijk ging ons bootje er onder door…. Omdat we toch al nat waren gingen we ook nog in de boomstammen, ook hier denk je net als in de Efteling en dan wordt je niet zo nat. Fout dus, ook hier een enorme vloedgolf over onze boomstam! Na droge kleren te hebben aangetrokken hebben we nog meer achtbanen gezien en als laatste (toen was het al na 10 uur s'avonds) gingen we met z'n allen in de nieuwste attractie The Guardian, een 3D schietspel in rijdende karretjes. Met een pistool moet je monsters neerschieten om punten te halen. Wat nog nooit iemand is gelukt, lukte Patrick wel. Hij had aan het einde van het spel 0 punten gehaald! Daarna terug naar huis en naar bed tegen 1 uur. Aangezien er voor dinsdag nog lekker weer wordt opgegeven, gaan we morgen zwemmen.

1. Pa en ma roskam:
    20 augustus 2014
    we hebben het filmpje en de foto`s bekeken maar wij blijven toch maar liever op de bank in de kamer zitten