Las Vegas: het vervolg

5 augustus 2022 - Visalia, California, Verenigde Staten

Na de eerste kennismaking gisteren zijn we vandaag naar een echte shopping mall geweest. Je kunt daar met de bus komen en als je een kaartje hebt van $8,- kun je de hele dag reizen. Eerst even een Mac ontbijtje gepakt, daarna doorgelopen naar het bekende Las Vegas bord voor de foto en toen met de bus. Helaas stond er precies bij ons busstop geen ticket automaat en moesten we in de bus contant betalen. Net niet genoeg bij ons, maar de chauffeur was zo aardig om ons te matsen, dus we mochten allemaal mee.

In de mall/outlet een paar uur rondgelopen en met veel tassen terug gegaan naar het hotel. Gisteren hadden we op de strip een winkel gezien (Urban Necessities) waar ze heeeeel veel schoenen hebben. ATJE hebben daar in de rij gestaan, maar de tijd was kort want we zouden bij het Hardrock cafe gaan eten. Na het eten zijn Tim en Esmee teruggegaan naar de winkel en gingen ze net sluiten, maar mochten ze toch nog naar binnen en hebben ze schoenen, shirt en trui gescoord.

De rest was ondertussen (met de bus) naar de Fremont Street Experience. Lange rit, zeker omdat de bus overal stopt en het verkeer erg druk was. Deze experience moet je ook zelf hebben meegemaakt om te kunnen uitleggen wat het is. In Fremont street zaten vroeger de casino's en is nu omgetoverd tot een openlucht "theater" met muziek, drank en hele bijzondere mensen. Een poosje rondgelopen en onze ogen uitgekeken en rond half 1 weer terug met de bus naar het hotel waar we om half twee aankwamen en en ons bed zijn ingedoken. Het casino was toen nog volop in actie.

1. Pa en ma roskam:
    7 augustus 2022
    jullie moeten niet teveel inkopen doen anders heb je nog meer overgewicht als je terugkomt met het vliegtuig.haha