Naar en in San Francisco

9 augustus 2022 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Na een gezamenlijk ontbijt de spullen weer gepakt en op reis naar San Francisco. We hebben de bergen achter ons gelaten en op weg naar de grote stad. Door werkzaamheden aan de weg hadden we een kleine vertraging, maar we kwamen rond 14.00 uur aan in het hotel. We zitten aan Union Square, waar veel (dure) winkels zitten. Het inchecken duurde even en Patrick en Tim zijn ook nog van kamer gewisseld, maar daarna zijn we in de buurt rond gaan kijken.

Eerste stop was Macy's, een groot warenhuis met veel verschillende shops in shop. Op de bovenste verdieping zit de Cheesecake factory, die we ook in Las Vegas al waren tegengekomen. Nu moesten we natuurlijk ook een stuk gaan proeven. Het wachten werd beloond, want ze hebben daar veel verschillende soorten dus de keuze was moeilijk.... Hierna in Westfield verder geshopt, maar net als in andere steden is het hier lastig om na 20.00 uur nog een restaurant te vinden waar je terecht kunt. Meeste sluiten al om 20.30 of 21.00 uur, maar gelukkig was er nog een driesterren Burger King open.

Morgen gaan we fietsen, in ieder geval de Golden Gate bridge over!

1. Han:
    10 augustus 2022
    Pacific Heights echt de moeite waard. Veel plezier in die mooie stad!