Reis richting Sequoia

6 augustus 2022 - Visalia, California, Verenigde Staten

Vandaag uitchecken uit het Luxor hotel en met onze spullen weer op pad. Nog even terug naar de outlet, want Tim wilde toch een andere maat shirt hebben. Hierna ontbeten bij de Ihop (International House of Pancakes). Was lekker, maar enorm veel dus we waren goed gevoederd om onderweg te gaan naar Sequoia. Om kwart voor vijf kwamen we aan bij het hotel, maar onze planning klopte niet helemaal. Het park is drie kwartier bij het hotel vandaan en dan nog 3 kwartier rijden in het park. Besloten om dan maar te gaan eten en zwemmen en morgen het park te bezoeken. Is een beetje om, maar we overnachten 2 dagen bij Yosemite dus daar hebben we tijd genoeg.

1. Corinne Blokdijk:
    7 augustus 2022
    Wat een mooie reis, ook leuk zo van het ene uiterste (natuur) naar het andere (Las Vegas). Bijzonder om dit zo als gezin te kunnen doen, dat zijn geweldige herinneringen. Geniet er van!
  2. Opa Koster:
    Wat een geweldige vakantie , blijf er van genieten !!!
  3. Rob:
    8 augustus 2022
    Mooie reis hoor en gave foto’s